2012. november 18., vasárnap

Jövőkép?



            Egyszerűen csak bevillant a kobakomba ez a kép. Gondoltam nem olyan bonyolult elkészíteni ezért rögtön neki is kezdtem. Korábban már dolgoztam hasonló technikával, de mégis elrontottam, sok fejtörést nem okozott, mégis többször kellett neki kezdenem. A köd/porfelhő nem akart úgy sikerülni, ahogy én szerettem volna. Aztán nagyon szépen részletesen, de tényleg nagyon aprólékosan kidolgoztam, erre mégsem látszódik belőle semmi, annyi színt vittem fel rá. No, mindegy, hibáiból tanul az ember, nem igaz!?
            Mit is látunk a képen? Annyi biztos, hogy ott egy baljós alak, egyből következtethetünk arra, hogy ő felel a pusztításért.  Csak ácsorog egy helyben és nézi a remekművét. Aztán ha észrevesz téged, akkor azt annyi lesz neked. A kerítést és ezt a szürreális építményt egy külön saját „kezűleg” készített ecsettel hoztam létre.
Ellehet rajta gondolkodni, de különösebb mondanivalója nincsen, büszke sem vagyok rá, gyakorlásképpen készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése