2012. november 13., kedd

Ne bomolj!




            A Linkin Park Living Things albumának borítója ihletet meg. Persze annyira profi munkát még nem tudok végre hajtani, de késztetést éreztem arra, hogy én is gyártsak valami hasonlót.
            A képet elkészíteni egyszerűbb volt, mint amilyennek tűnik. Először is Adobe Illustarorban átrajzoltam a képet magamról. Majd a rajzot a Photoshopban, az eredeti kép rétege alá helyeztem. Készítettem egy ilyen szilánk formájú ecsetet, amivel visszaradíroztam a fényképet, így elő tűnt alól a rajzolt változat. Aztán ugyanazzal az ecsettel, oda rajzoltam a szilánkokat, mintha lepattognának rólam.
            Ellehet gondolkodni a képen, hogy vajon mit jelenthet, de nem állt szándékomban semmit sem kifejezni, vele. Gyakorlás céljából készült. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése